SpeZii Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 (endret) Har kjøpt nytt kabinett og hovedkort å jeg vet ikke Hvor jeg skal sette kablene fra starts knappen å de kablene. hjelp... Endret 17. desember 2004 av SpeZii
Blue--Sky Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 (endret) Les i manualen som følger med hovedkortet, der står det som regel nøye forklart med bilde. Edit; hvis du ikke finner det ut, kan du oppgi hvilket hk du har. Da er det sikkert noen med samme kort som kan hjelpe. Endret 17. desember 2004 av Blue--Sky
umy Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 det skal stå i bruksanvisningen til hovedkortet. pass på at du ser på oversikten i anvisnignen fra riktig vinkel lykke til
MrAHB Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Du får se på bruksamnvisningen, det pleier også å stå rett på hovedkortet. Et tips er jo at du sier hvilket hovedkort du har...
SpeZii Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 eh,tror du ikke jeg har sett der å prøvd alt det som står der?
SpeZii Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 men det ser ut som det mangler en kabel,i forhold til bruksanvisningen.
SpeZii Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122995&cks=PRL har dette hovekortet og dette kabinettet http://www.pcstyling.no/product.asp?numRec...chFor=&PT_ID=95
bensinkanna Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 men det ser ut som det mangler en kabel,i forhold til bruksanvisningen. For å starte pcen må du bare ha en av de kablene. Prøv med bare den og se hva som skjer.
Blue--Sky Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 eh,tror du ikke jeg har sett der å prøvd alt det som står der? Nei det var ikke lett og vite, ut i fra ditt første inlegg som var MEGET dårlig på opplysninger..............
SpeZii Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 men det ser ut som det mangler en kabel,i forhold til bruksanvisningen. For å starte pcen må du bare ha en av de kablene. Prøv med bare den og se hva som skjer. fortsatt ingenting som skjer.
Texas Stovner Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Jeg regner med at kablene er merket. da har du forhåpentligvis : -HDD-Led -power-Led -reset-switch -power-switch disse er de du trenger,og de står merka av instruksjonsmanualen.
SpeZii Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 (endret) Jeg regner med at kablene er merket.da har du forhåpentligvis : -HDD-Led -power-Led -reset-switch -power-switch disse er de du trenger,og de står merka av instruksjonsmanualen. har plugga alle de i riktig kontakter men når jeg trykker på på knappen skjer det ingenting? Endret 17. desember 2004 av SpeZii
Texas Stovner Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Dakan du jo sjekke litt andre ting. -Hovedbryter på strømforsyning -Strømkontakter på hovedkort. -clear CMOS i riktig possisjon.
bensinkanna Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Prøvd med en annen start knapp, lyser den lille lampen på hket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå