Gå til innhold

Ny klient download

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jeg har beta klienten som jeg brukte til US open beta. Jeg kan altså ikke bruke denne når Final Beta starter nå om noen dager ? Jeg lette etter en ny klient downloader men fant ikke noe annet enn den posten som sier at det skal vøre en link på siden...er linken fjerna ?

Gidder noen og henvise meg en link til hvor jeg kan laste ned den nye klienten...fint og ha den ferdig lasta ned til når Final Beta starter

Foreløpig har kun Closed Beta testere fått tilgang til klienten

Endret av Zlash
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urgh, synes ikke den patchen var verdt en ny download - dette kunne de fint ha integrert i noe liknende den patchen på 50 MB vi måtte laste ned rett i etterkant av ny installasjon.

Og det irriterer vettet av meg at de ikke har klart å fikse mining-buggen ennå, det kan da ikke være så vanskelig å fikse noe sånt? :\

Julepynten var jo fin, da. =)

Og til de som kommer med fine tips til å få opp farta på Blizzard-downloaderen; hverken Netlimiter, åpning av ruterporter eller direktekopling til nettet fikk nedlastinga mi over 30 kBps.

Skrevet

Kan nok hende at det går sakte hos noen, fordi uploaden deres blir helt brukt opp, som ofte fører til at downloaden ikke blir noe bra.

Det kan være bra og bruke programmer som kan styre uploaden og downloaden, så kutter du den så du har litt upload til overs. Kan hjelpe en god del. Gjorde det her iallefall

:roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...