Nitrius Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Jeg har en 400 kbits linja begge veier, nedlastnings hastigheten min er ca på 45 kb/s så jeg lurer på hva cl_cmdrate, cl_updaterate, rate skal være på? Og om jeg skal skrive dem inn i consolet eller i autoexec.cfg fila mi? og vis det skal puttes i consolet må jeg retype dem vær gang jeg skal spille da eller blir dem satt som standar?
DevN Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 (endret) Finnes ikke fasit på det, men du kan prøve: cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 rate 20000 EDIT: Disse lagres i config.cfg når du skriver de i consollen. De eksisterer dessuten der fra før av også. Endret 28. desember 2004 av DevN
Nitrius Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 (endret) skal jeg legge dem i autoexec fila eller i consolet? Edit: Vil gjerne slippe å skrive dem inn vær gang jeg skal spille derfor lurer jeg. Edit: okay så da skrives de inn i consolet Endret 28. desember 2004 av ToxicMan
DevN Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Se min EDIT... Konsollen, de lagres i config.cfg.
mbskywalker Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 prøv deg frem i konsollen til du finner passende, så skriver du de beste verdiene i userconfigen din.
Nitrius Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 finner ikke "rate 20000" i config.cfg fila, selvom jeg har skrivd det i consolen, er det normalt eller må jeg skrive det manuelt inn i config fila?
DevN Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Det skal vel som regel lagres selv. Er ikke helt "inne" på det der. Men hvis du søker etter "rate" og ikke finner en alenestående "rate", så kan du legge den inn selv. Eventuelt i userconfig.cfg, det er forøvrig valgfritt.
mbskywalker Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 legger du det i userconfig kan det ikke forandres når du logger på en server. Det er en del admins der ute med lite å gjøre som forandrer configene til folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå