Gå til innhold

minne kan ikke være "read"?


Anbefalte innlegg

hadde sitti en stund å spilt HL2(var kommet ut av ravenholm) da jeg leste litt om console og tenkte jeg skulle teste den fps måleren.....la til -console i properties på hl2 i steam og på snarveien på skrive bordet, lagde også autoexec fila og la til linja som skulle der....spillet starta og alt funka fett....

 

jeg satt på AA for å se om det fortsatt var spillbart og det var det...men så døde jeg :( spillet loada og jeg prøvde igjen...døde en gang til...spillet loada og jeg hørte en fæl lyd i høytalerne "BONG" sa den. en feilmelding dukka opp hvor det sto en masse tull og endte med at minne ikke kunne være "read" elns...hadde lest ett sted at det kunne komme hvis man satte video instillingene for høyt så jeg satte de ned igjen...fortsatt dukket meldingen opp en gang i blandt...tenkte at det kunne komme av det consol greiene så jeg fjernet alle spor av det også men neida! samme meldinga dukker opp!

 

noen som har peiling på hvordan jeg fikser dette? det dukka aldri opp før jeg brukte consol.... er eneste mulighet å reinstallere HL2?

 

ps. jeg har prøvd å restarte maskinen, det hjalp ikke...

 

specs:

Skjermkort: ATI radeon 9800PRO Atlantis (Core: 411.75MHz Mem: 364.50MHz)

CPU: AMD XP 2500+ klokket til 2800+

Minne: 2*256MB RAM

HK: Aopen AK79D-400VN

 

har nyeste BIOS på HK og nyeste drivere til skjermkort. har ikke nyeste driverne til HK fordi da funker ikke DOOM3 :hmm:

 

har veldig lite lyst til å reinstallere windows...

 

 

-----------------------------

 

Har løst problemet, formaterte og reinstallerte windows

Endret av Zed-smeltelim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...