Gå til innhold

Får ikke spilt av DVD'er...


Mofo

Anbefalte innlegg

Jeg har en bærbar Compaq med combo cd-brenner og DVD-spiller. Hittil har jeg ikke hatt noen problemer med den - helt til jeg en dag skulle forsøke å spille av DVD-filmer på den!

 

Jeg hadde planer om å spille av en brent DVD (egenlaget film, senere har jeg også forsøkt med kopi av engne DVD-filmer). Datamaskinen reagerte ikke i det hele tatt når jeg satte den inn, og når jeg forsøkte å åpne den i DVD-avspillingsprogramet mitt (WinDVD - har også forsøkt med andre program) kom det bare opp at den ikke fant noe gyldig plate i spilleren.

 

Det samme skjedde når jeg forsøkte å finne den i "Min datamaskin" - det eneste som stod der at det ikke fantes noe media i spilleren. Først trodde jeg dette bare var et problem med min data, men etterhvert har det vist seg at flere av kompisene mine også har hatt dette problemet!

 

Hva skyles dette? Hvordan kan jeg få sett mine brente DVD-er på min bærbare PC (DVD-brenneren har jeg i en egen stasjonær pc!)

 

Trenger hjelp!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DVD-platen fungerer fint på vanlige dvd-spillere, samt mine to stasjonære pc'er.... Min bærbare PC er en EVO N800v - vil ikke betrakte den som veldig gammel (kompisen min har en nesten ny bærbar, fungerer ikke på den heller)...

 

Så vet ikke hva det kan være - sannsynligvis er det vel bare særdeles spesielle DVD-rommer på bærbare datamaskiner?!?!?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...