spoNgebOb Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Når jeg prøver å joine en hvilken som helst cs server så begynner cs å laste ned server etter en stund kommer det opp server verification failed jeg har installert steam på nytt men det funker fortsatt ikke er det noen som vet hva jeg skal gjøre?
sixx Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 har du firewall på pcen din?? skru av de,....så må du også huske på å ha skrevet inn rett cd key.... Kan hvertfall være et lite håp om at det virker hvertfall....
Newt32 Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Denne tråden er feilpostet. Det finnes et eget Counter-Strike forum. Her er veiledning: Forum -> Spill -> Spillforum - for de mest populære spillene -> Counter-Strike
b-real Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Denne tråden er feilpostet. Det finnes et eget Counter-Strike forum. Her er veiledning: Forum -> Spill -> Spillforum - for de mest populære spillene -> Counter-Strike Og threaden flyttes dit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå