Gå til innhold

Kritikk og forslag til websiden min


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det i utgangspunktet så ganske pent ut ;). Men...

 

-Headerbildet ble veldig dominerende. Prøv å gjør slik at det ikke tar så mye plass, det drar oppmerksomheten vekk fra innholdet slik det er nå.

-Tabeller? Bruk validert HTML & CSS, og kast tabellene. Følg linkene jeg gav deg ;).

 

Ellers er dette noe det kan bli noe pent ut av! Jobb med det ;) Det hadde også blitt spennende å se en :hover effekt på menyen!

Endret av prøvekanin
Lenke til kommentar

Så bra ut det der, men 04? Hvorfor ikke 05 (snart 2005 nå...)

- du får sikkert ikke siden opp og gå før om noen dager heller, så. Er det noe grunn til at du har 04?

 

Eneste jeg fant litt vanskelig var å "navigere". Du må liksom se etter for å finne linkene. Ikke det at den løsningen du har valgt er noe gal, men...

 

<!-- ImageReady Slices -->

*masse spacere*

<!-- End ImageReady Slices -->

Lenke til kommentar

  • Skjønte jeg riktig hvis innholdet (info) kommer nederst? Tror jeg blir rart, og hvis ikke, hvor kommer innholder?
  • Det kameraet er så dominerende at det ser veldig rart ut til venstre på siden, ved siden av kameraet. Ble en veldig brå overgang fra brunt til hvitt.
  • Hvorfor (som mange andre) blande engelsk og norsk?
  • 04 ser jeg tre ganger på siden, at det er versjon 04 trenger neppe å ha så stor innflytelse på siden?

Men fint at du prøver å gå andre veier enn standardoppsett. :w00t:

 

Men det er en grunn til at de andre blir kalt standardoppsett all den tid det er det oppsettet som er mest brukervennlig som ofte blir standard (ingen regel uten unntak, derfor er det noen som bruker IE som standard nettleser). Men med litt justeringer så kan det hende at det kan fungere bra. ;)

 

Det største problemet ditt er vel hvor du skal ha innholdet?

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...