airblade Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) Hei, jeg har prøvd meg litt med å få pcbildet til tven. Jeg får dette til, men bildet på tven er så usakelig uklart + at når jeg prøve å se på filmer - så blir filmen bare svart på tven... Er dette instillinger.. eller?? Jeg bruker en overgang fra en s-video kabel til lyd/video kabel (Kompositt tilkobling) og videre inn på en scart kontakt.. Endret 15. desember 2004 av airblade
airblade Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Vel, at jeg burde bruke S-Video kabel i stede?
Pilot_ Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) Ja, eller kanskje kabelen din er litt fucka.. men ville nok heller ha anbefalt S-Video kabel! Endret 15. desember 2004 av Luzifer
tempezzzt Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Hmm.. høres ut som at du kjører clone (samme bilde på pc og tv).. noe som kan skape slikt trøbbel. Sett TV som standard monitor - så burde det funke.
FamP Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Når det gjelder svart skjerm ved videovisning kan du prøve å endre innstllingene for video-overlay i skjermkortinnstillingene. Slå av hvis det er på og motsatt. Har erfart at det ofte løser seg da.
airblade Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Hmm.. høres ut som at du kjører clone (samme bilde på pc og tv).. noe som kan skape slikt trøbbel. Sett TV som standard monitor - så burde det funke. Ja helt riktig, bruker clone.. Får prøve uten. takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå