RockOn Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) Hei! Har et relativt lite minnekort til kameraet mitt, av merke Sandisk Ultra II, og lurte på å kjøpe meg et større....1 gb eller mer. Hvilke merker bør jeg holde meg unna? Hvilket minnekort passer til dette kameraet uten å være så dyrt? Ikke nå nøye om det er litt tregt i overføringa.... Vil rett og slett ha mye minne for penga, samtidig som kortet yter "justice" til kamearet....Hvis dere skjønner... Noen steder/merker å anbefale? Endret 15. desember 2004 av RockOn
Goodie Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Her er en del minnekort listet opp mhp ytelse på ulike kameraer, blant annet D70: http://www.robgalbraith.com/bins/multi_pag...p?cid=6007-6816
RockOn Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Lurte bare på om Kingston Elite Pro er noe man bør passe seg for, eller om det er bra nok? Fant det ganske rimelig her: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=40221 I wonder...
opresterud Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Leste på forumet hos dpreview.com at det er store problemer spesielt med 1GB Kingston Elite Pro og D70, Kingston har også selv gått ut og sakt at det er kompatibilitetsproblemer her. Kjøpte selv ett Sandisk Ultra II kort for å være sikker... Men det kostet omtrent det dobbelte av Kingston (men skal være litt raskere).
Åkken Bom Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 D70 ser ut til å ha problemer med mange korttyper som fungerer helt fint på andre kamerahus. Interfoto gikk også ut og sa at det kun er kort fra Lexar og Sandisk som bør brukes på Nikon, så det er vel noe i det da.....
Dykkern Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 TwinMos 70x har fungert helt fint på mitt D70. (Joda, nå kommer alle kommentarene om hvor mye feil det er med dette kortet, men budskapet mitt denne gangen var bare å si at det er kompatibelt.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå