BearGrylls Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Jeg ser på meg selv som en dreven Halo - spiller, og har alltid holdt meg til kontroll når jeg spiller det. Jeg lurer derfor på om det er noen der ute som bruker mus og tastatur når dere spiller halo 2 (halo kan også tas med)? På xbox altså
Jim Rager Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Tipper du finner det du trenger her: http://www.google.com/search?hl=no&q=Smart...nG=S%C3%B8k&lr=
Deathie Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg synes bare det blir teit å spille Halo med tastatur og mus. Man mister liksom hele konsoll følelsen da. I tillegg til at det er mye enklere å styre med tastatur. Skal man spille med tastatur kan man like godt holde seg til PC mener jeg.
StaBBer Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Kb/m kombinasjonen tror jeg er mest egnet for hardbarket pc-fraggere som enten a) ikke liker Xbox kontrolleren b) folk som er ute etter å PWN'e alle på Xbox Live
Captain_Quark Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 xbox kontroll er best! nei nei nei xbox kontrolen er stor dorlig og styg!!!
Dʋgɢtung Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 xbox kontroll er best! nei nei nei xbox kontrolen er stor dorlig og styg!!! Har du i det hele tatt prøvd en Controller S?
Captain_Quark Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 (endret) tror ikke det nei Endret 13. januar 2005 av Captain_Quark
HMaster Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Da er det bra du uttaler deg. Uansett så er det den store gamle som er best til Halo. pssst, du har skrevet skrivefeil feil i signaturen din
Deathie Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Da er det bra du uttaler deg. Uansett så er det den store gamle som er best til Halo. pssst, du har skrevet skrivefeil feil i signaturen din Til å begynne med spilte jeg også med den store kontrollen hos venner og lignende. Men da jeg kjøpte xbox selv var jeg nødt å gå over til Controller S, fordi ingen solgte den store kontrollen mer. Men nå som jeg har spilt med Controller S i over et år, synes jeg den er mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå