sumptrollet Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Du bor jo i Oslos beste vestkant så det er en rimelig antakelse, HalTan. Så hvis man bor på Toten så er det rimelig å anta at man går med Felleskjøpet-caps. Maken til generalisering.
potetskrell Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Du bor jo i Oslos beste vestkant så det er en rimelig antakelse, HalTan. Så hvis man bor på Toten så er det rimelig å anta at man går med Felleskjøpet-caps. Nei det er sånn.
sparks Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Du bor jo i Oslos beste vestkant så det er en rimelig antakelse, HalTan. Så hvis man bor på Toten så er det rimelig å anta at man går med Felleskjøpet-caps. Nei det er sånn.
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Du bor jo i Oslos beste vestkant så det er en rimelig antakelse, HalTan. Lollert.
Jan Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 HalTan går bare rundt i hvite klær og hvite bukser han
arielfaaland Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Har en komplett t-sjorte og genser.. Funker jo fett det.. mene.. Juleklær? Visse nerde grenser må du bare droppe!!
ZkedaR Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Haha, jeg fikk en komplett t-skjorte jeg da Fikk den i Juli tror jeg, har ikke prøvd den enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå