Nosferatu Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) Jeg er på jakt etter Spire of Lazarus. Har vel fått det for meg at den dropper i Act 2. Stemmer det? Noen spes som dropper den, eller er det bare å denge til jeg finner den? Endret 16. desember 2004 av Nosferatu
Darky Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Jeg er på jakt etter Staff of Lazarus. Har vel fått det for meg at den dropper i Act 2. Stemmer det? Noen spes som dropper den, eller er det bare å denge til jeg finner den? Hmmm... noen spes grunn til at den dropper i act2 ? Så vidt jeg vet så bør den kunne droppe hvorsomhelst... men beste ords har du jo med meph, diablo og han siste fyren som jeg har glemt navnet på. Hadde det meste av items en gang i tiden. Så var jeg borte fra kontoen i 2 mnd... Blizzard bastardene mente det var 3.... *slette* Frekke tyver.... flere års "arbeid" opp i smoke... alt for noen skarve mb som kan frigjøres.
Nosferatu Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Bare leste en plass at en kunne få den i act 2. Ikke vet jeg Vel, får denge løs videre å håpe noen slipper taket på den Utrolig kjipt med den kontoen din Darky Ikke artig når sånt skjer
Izor Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Nå er det en stund siden jeg har spilt Diablo, så er det den staven som du må ha for å klare en quest i 2 acta?
Nosferatu Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Nå er det en stund siden jeg har spilt Diablo, så er det den staven som du må ha for å klare en quest i 2 acta? Nope. Det er Staff of Kings.
Izor Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) Da tror jeg du har missa litt 8.2.16 Archbishop Lazarus On level 15, you will find the Staff of Lazarus. Take it to Cain and he will initiate the quest. A red portal will open up on level 15, adjacent to the pentagram. It takes you to Lazarus' lair, a small mini level. You will find two Books of Vileness. Stand on the small pentagram near each one and read the books. They will teleport you to new sections of the mini level. After reading both books, a new pentagram will appear at the place where you entered the mini level. Standing on it will teleport you into Lazarus' room. Kill him and the red portal will once more appear at the entrance to the mini level. If you take it back to level 15 you will see that the pentagram has turned red and it takes you to level 16. In multi player, you will not find the Staff of Lazarus. Lazarus himself will be in the upper corner of level 15, in a small room. Kill him to open/activate the pentagram to level 16 Vis ikke jeg tar helt feil så er det i Diablo 1 den er? Er våpnet unikt forresten? Dessuten har blizzard en bra side for alle våpen vis du ikke viste detHer Endret 15. desember 2004 av Izor
Nosferatu Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 (endret) Du får'n i D2 også. Å ja den er unik. Finner den her. EDIT: Den heter visst Spire of Lazarus, ikke Staff Endret 15. desember 2004 av Nosferatu
Izor Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Eneste problemet er at den heter Spire of Lazarus , kunne kanskje brukt det ordentlige navnet så kunne jeg ha hjulpet deg med engang. Men uansett du finner den ikke noen spesiell plass men bosser er altid en bra plass å begynne
Nosferatu Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Bøyer hodet i skam Fortsatt litt trøtt på morran
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 og han siste fyren som jeg har glemt navnet på. Baal?
Darky Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Bare leste en plass at en kunne få den i act 2. Ikke vet jeg Vel, får denge løs videre å håpe noen slipper taket på den Utrolig kjipt med den kontoen din Darky Ikke artig når sånt skjer Jeg tror nok Meph, Diablo og Baal (det var det ja) er stedet. Meph er veldig enkelt med en sterk char. Brukte å ta Meph på 20 sekunder eller noe i Hell i mine bedre dager. Kunne fort blir en 20 runs på kort tid. Men det er utrolig ensformig, annet enn å vurdere skattene man finner. Som oftest søppel man syntes var tøft når man var ny i D2. Blizzard sletta alle 3kontoene mine... 1 mule konto med hauger med items på forskjellige chars, og 2 kontoer med en del high lvl folk, deriblandt ei på lvl94... Min første og beste char... når hun (sorc) forsvant, mistet jeg all gnist. Ellers hadde jeg nok spilt idag... trist... som å miste et kjeledyr... 2 år å bygge henne opp... ...savner henne...
Glipp Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Farlig å lese om D2.. VIl ikke starte å spille det igjen.. men dette får meg nermere å nermere.. å da når jeg først starter.. klarer jeg ikke å stanse
arnesef Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) @magnus: og bare så du vet det har de nettopp offentliggjort en hel haug nye runeord nå for en ukes tid siden ;-) (bare sånn for å friste deg litt mer he he he) Endret 15. desember 2004 av arnesef
Ø.B. Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 jeg har den staffen jeg et sted tror jeg. Er ikke noe spesielt med den? kan prøve å finne den igjen hvis du spiller online, så kan du få'n. Hvis det er diablo 2 og ikke 1'ern det er snakk om.
SilverCRX Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 De beste stedene å finne unique's er Meph, Pindleskin og Baal. Diablo funker også. Pit-runs er også bra. (The pit utenfor Monastary på Act 1) Tar du et par hundre Pindleskin-runs er du nesten sikret gode ting. Det er også de som går raskest.
Nosferatu Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Skrevet 16. desember 2004 @*magnus* Skjønner hva du mener med D2. Hadde ikke tenkt til å begynne igjen jeg heller. Har mista savegames med en 89 Barb. Savner han Man når jeg har begynnt så er det gjort, da blir jeg sittende. Half'Life 2 kan være Half-Life 2. Har nesten glemt at jeg kjøpte det Sist gang jeg begynnte med D2 så spillte jeg så mye at jeg fikk senebetennelse i musehanda
Djengo^^ Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 hvor kan jeg finne diablo 2 lod map hack ? vil starte en skellemancer men orker ikke tråle rundt å lete etter veien
Loeve Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Maphack er ulovlig ut fra Blizzard sine regler, og det vil derfor være ulovlig å poste en eventuell URL her óg. Søk på mousepad + maphack på google, du
The Erland Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Hva skal du med staven? Den er jo ikke noe bra.
Nosferatu Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Skrevet 16. desember 2004 Hva skal du med staven? Den er jo ikke noe bra. Jasså, noen andre staves du ville anbefalt for en CL Sorceress? Damage: 4-12 Durability: 35 Req Level: 18 +50% Damage to Undead Adds 1-28 Lightning Damage 43% Regenerate Mana + 1 to Sorceress Skill Levels +15 to Energy Damage reduced by 5 +75% Lightning Resistance +2 to Lightning (Sorceress only) +1 to Chain Lightning (Sorceress only) +3 to Static Field (Sorceress only) Syns den ser grei ut jeg da men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå