Gå til innhold

Død mikrofon inngang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En mikrofon inngang forsterker jo; den forsterker _veldig_

 

Kan være en mulighet, hvis du ikke har hatt på mute på mic-kanalen, så vil det nok skape vanskeligheter for da vil signalet bli forsterket mer og mer for hvert brøkdels-sekund som går og vil fortsette helt til du mute'r eller drar ut kabelen...

 

Er mulig du har "løsningen" der...

Lenke til kommentar

Det er alltid en viss bakgrunnsstøy, dermed er det svakt, men øker og øker til u-fine høyder på et knips.

 

Husk at den støyen som kommer ifra utgangen ble forsterket i mikrofon-inngangen og sendt til utgangen igjen, og igjen til mikrofoninngangen osv. i en evig loop, sterkere og sterkere signal for hver gang helt til du drar ut kabelen/mute'r eller til noe hardware tar skade...

 

Hvis det noe hardware som har tatt skade, så er det heller lite du kan gjøre, eneste jeg kan se for meg er at du kjøper et billig lydkort og bare bruker mikrofon inngangen på det, det kommer jo helt ann på hvor avhengig du er av inngangen...

 

Har du prøvd å legge inn software/drivere på nytt?

Lenke til kommentar

Ja skjønner hva du mener, men var ikke feedback da... Jeg skulle prøve å ta opp lyd fra en streama video... Var første gang jeg skulle prøve den. Så tviler på at feedbacken kan ha ødelagt den..

 

Men skal prøve å reinstalere driveren snart, har hatt så mye og gjøre så hatr ikke hatt tid.,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...