ChazyChaz Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Jeg har problemer med msn som jeg håpte noen her kunne hjelpe meg med.. Problemet er at jeg ikke greier å logge på med min pc, det kommer opp at pålogginsnavnet eller passordet er feil. Men med Webmessenger - og på alle andre pc'er jeg prøver på, funker det helt fint. Jeg har prøvd å laste ned på nytt flere ganger, men samme problemet. Har også sendt ett par mailer til MSN folka, men det er 1-2 mnd siden, og jeg får ikke noe svar. Hadde satt stor pris på hjelp, det er utrolig travelt med webmessenger.
Mørbradbiff Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 har du brannmur? Kan hende at den sperer portene til msn. Kanskje arbeidsplass/skole eller hvor enn du er har sperret portene til msn på nettverket?
ChazyChaz Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Det er hjemme jeg har problemer, har ikke brannmur. Dessuten, hvis jeg hadde brannmur, skulle vell fått en annen feilmelding enn "Beklager vi kunne ikke logge deg på. Pålogginsnavnet du angav, finnes ikke, eller passordet er feil." Eller..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå