webby1 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 (endret) Går det ann å spille playstation 2 og xbox spill på pce? Trenger man noe spesielle programvarerer og kabler? Det hadde vært fett å spill PS2 og XBOX spill på pcen.. Endret 14. desember 2004 av webby1
ehs5 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Det finnes jo emulatorer. Men de fungerer ikke ordentlig til PS2 og Xbxo i det hele tatt ennå. (eller er dette hysj hysj?)
Balle Klorin Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Tja, du kan jo alltids koble ps2 eller x-box til pc skjermen din og late som det er en emulator
Mørbradbiff Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 PS2: Det finnes noen emulatorer til PS2 som man kan spille enkelte spill. Emulatoren(e) må være laget for det enkelte spillet. Men det finnes ingen som virker 100%. Mange sier at det ikke finnes, men det gjør det. Xbox: Det finnes to xboxemulatorer. Jeg har selv testet den ene. Men den fungerer bare på enkle hjemmelaget programmer til xbox. Og ikke spillene. Ryktene sier at den ene emulatoren kan spille halo. Men det tviler jeg sterkt på. En annen grunn som gjør det vanskelig å spille xbox-spill på pc, er at platene til xbox bruker et anna filsystem en DVDrom/pc takler... Jeg kan ikke komme med nermere opplysninger. For at dette er et tema som ikke er sterkt elsket av forumets moderatorer.
ehs5 Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Jeg kan ikke komme med nermere opplysninger. For at dette er et tema som ikke er sterkt elsket av forumets moderatorer. Var det jeg mente ja.
morningstar665 Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 konsollen har som regel gått bort innen emulator er borti 100%.
Sigga Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Skjønner likevel ikke vitsen med å spille det på PC....Bare mindre skjerm og slikt.
mobilfreek Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Skjønner likevel ikke vitsen med å spille det på PC....Bare mindre skjerm og slikt. det kan jo hende han har 32 tommer på pcen og 19 på tven :!: *ler meg i hjel*......... men det kan jo hende han ikke har råd til xbox og ps2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå