Gå til innhold

Koster det penger å spille WOW?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men så kommer vi ikke til å betale i dollar, men i Euro.

Noooooooooooo! Og jeg som hadde sett for meg å spille WoW til spottpris. Noen som er flinke nok til å regne ut hvor mye vi nordmenn hadde tjent dersom vi kunne valgt å betale i dollars?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noooooooooooo! Og jeg som hadde sett for meg å spille WoW til spottpris. Noen som er flinke nok til å regne ut hvor mye vi nordmenn hadde tjent dersom vi kunne valgt å betale i dollars?

Eh, regner med at Blizzard er såpass oppegående at de vet at Euroen er sterkere enn Dollaren, og dermed ville satt eventuelle priser i Dollar høyere enn for Euro.

Skrevet
Snabben seff... jeg vet at sånne spill trenger oppsyn 24/7, og de legger hele tida ut addons som man som oftest ikke merker.. og patcher er det haugevis.. det er ikke som diablo 2 der de kunne la serverne stå i 2 måneder uten å bry seg..

Hehe, jepp, meldinga var egentlig ikke ment til deg, var mer en "Enig med deg der" Quote ;]

Skrevet
men, som nevnt tidligere i denne tråden, har du en slik holdning er du heller ikke ønsket av mesteparten av spillerene

Det der var vel et litt tynt argument. Hvis han er med å spille det så har han jo per definisjon godtatt å betale for det. Og hvordan skal de andre spillerne egentlig få greie på hva han mener om det uansett?

Skrevet

et annet godt argument for detta spillet er at de som spiller det kommer sannsynligvis til og være folk som kan betale for seg (og selvfølgelig endel fjortiser som får pappa til og betale :p) og man får luka ut de fleste 1337 fjortisene.. dette er hoved grunnen til at jeg kommer til og spille dette spillet.. blir godt og slippe unna det grusomme cs miljøet.. sikkert noen andre som begynner og bli lei av det.

mvh Trond

Skrevet
et annet godt argument for detta spillet er at de som spiller det kommer sannsynligvis til og være folk som kan betale for seg (og selvfølgelig endel fjortiser som får pappa til og betale :p) og man får luka ut de fleste 1337 fjortisene.. dette er hoved grunnen til at jeg kommer til og spille dette spillet.. blir godt og slippe unna det grusomme cs miljøet.. sikkert noen andre som begynner og bli lei av det.

mvh Trond

*skrive seg på listen*

Skrevet
men, som nevnt tidligere i denne tråden, har du en slik holdning er du heller ikke ønsket av mesteparten av spillerene

Det der var vel et litt tynt argument. Hvis han er med å spille det så har han jo per definisjon godtatt å betale for det. Og hvordan skal de andre spillerne egentlig få greie på hva han mener om det uansett?

Med en slik holdning så er han vel neppe posetiv ingame heller kan jeg tenke meg;)

Trekker bare fra personlige erfaringer og intuisjon ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...