e321 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 når jeg starter winamp kan jeg trykke connect på shoutcast plug inn'n. Da står det bare connecting og etter noen sekkund står det not connected. Jeg bruker router, men har prøvd både med ip'n til routeren og min internet ip. Noen som kan fikse det?
Bruun Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Prøv å følge en guide til punkt og prikke. Mener jeg hadde noen problemer med det samme en gang, men fikk fikset det ved hjelp av en god guide. Guider finner du her
e321 Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 det funker ikke her.... på output og adress, må jeg skrive adressen til maskinen eller til routeren der? for det er min ip jeg skal skrive ikke sant?
Bruun Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Har du prøvd å skrive 'localhost' ? Har du en programvare-brannmur på maskinen din?
e321 Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 (endret) har prøvd localhost ja... Har ikke software brannmur, men det er vel i routeren, så der er vel problemet.... Men det funker ikke med adressen til routeren heller... hm...? Endret 14. desember 2004 av e321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå