Gå til innhold

Fil mangler til installasjon av XP Pro


Anbefalte innlegg

Fikk nettopp en bærbar pc av jobben nå, og jeg må oppradere fra XP home edition til professional.

PC-en er av type Acer Ferrari 3000.

 

Men når jeg har 34 minutter igjen av installasjonen, får jeg opp et vindu som sier at jeg trenger filen "VIAAGP1.SYS".

 

Hva er dette?

Hvorfor finnes den ikke på CD-en?

Hva gjør den?

Og hvor kan jeg evt. laste den ned?

 

Håper noen kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som om du kan laste den ned fra denne siden eller her

 

You want 4 in 1 driver version 4.43. The VIAAGP1.SYS is the AGP driver and should install as it is 1 of the 4. The downloaded file is just over 1 MB so it will fit on a floppy and you could install it from there if you can copy it from another computer. Get the 4 in 1 drivers here:

 

Hentet fra denne siden, ser også ut som om det er mulig å laste den ned i post nr. 2.

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd alt sammen, og ikke fått noen ting til å fungere. Jeg ringte tilslutt Acer, og hadde en 35 minutter lang samtale med dem. De skjønte heller ingen verdens ting.

 

Det med at jeg kan sende CD'en tilbake får jeg ikke gjort, siden alt er brent fra Microsoft Licencing sine sider.

 

Jeg har også søkt etter denne filen, men jeg finner den ikke. Hvis noen har den, eller klarer å finne den på en eller annen måte, da hadde jeg vært evig takknemlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...