Gå til innhold

Forskjell på Diamondback Magma og Chameleon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er forskjellen på exactmat kontra andre metall matter, eventuelt kontra icemat også ? Har lest testen men er fortsatt skeptisk da jeg hverken liker noen av steelpadene eller Icemat, men man kan jo aldri vite. Kanskje neste liknende matte er sweet. :innocent:

Skrevet

er litt skuffet over tommelknappene på db. syns de krever for mye tilvenning og er litt dårlig plassert. blir vel vant til det etterhvert. ellers åker det rett ut

Skrevet
Hva er forskjellen på exactmat kontra andre metall matter, eventuelt kontra icemat også ? Har lest testen men er fortsatt skeptisk da jeg hverken liker noen av steelpadene eller Icemat, men man kan jo aldri vite. Kanskje neste liknende matte er sweet. :innocent:

nja, at exactmat er ruglete på begge sidene, og lager ikke "skrapelyder" og (rent subjektivt fra min side :) ) ikke er de mest behagelige å bruke.

"speed" siden glir endel bedre en icemat/corepad/steelpad S serien, og har ikke de overnemnte ulempene.

"Control" siden er mye grovere en "Speed", og kan omtalest som en bedre versjon av den grove siden til fUnc og Steeelpad 4D/S&S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...