Gå til innhold

Acer Aspire 1350 - "henger" seg etter oppstart


maca

Anbefalte innlegg

Jeg har en Acer Aspire 1350 som veldig ofte henger/fryser rett etter oppstart. Laptopen var kjøpt i august og dette problemet har eksistert siden jeg fikk den. Jeg har formatert laptopen og lagt inn programmer på nytt for å sjekke om det er noen programmer som forårsaker denne feilen, men dette skjer likevel.

 

Mistanken min mot at det kan være en feil med hardware på denne maskinen er åpenbar etter min (ikke for datakyndige) mening, fordi sjansen for at maskinen henger er størst når maskinen går på batteri og ikke med vanlig strømforsyning.

 

Er det noen i forumet som har noen vettuge ideer til hva årsaken kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Har vært i kontakt med Acer Support, og de anbefalte å kalibre batteriet 3 ganger, for å se om problemet bedret seg. Maskinen er mer stabil nå, men opplever fortsatt at datamaskinen henger seg ved enkelte anledninger slik at omstart er påkrevd.

En kamerat av meg sjekket minnebrikkene i maskinen med et el.annet program, men kunne bare konstatere at disse fungerte utmerket.

 

Siste anbefalingen fra Acer var å oppdatere BIOS, men jeg har seneste updaten.

 

Noen som føler de kan hjelpe? Jeg blir jo nødt til å henvende meg til Acer igjen siden problemet vedvarer. Vet dere hvor lang ventetid vil være ved innsending av laptop for reparasjon?

 

Takk for svar!

Endret av maca
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...