jt1 Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Jeg har en MOtorola v600. Jeg skulle gjerne hatt MSN på denne... Når jeg skal logge meg på, må jeg skrive inn føgende: - GPRS APN: - Brukernavn: - Passord: - IM-server: - IM-port: - Post-URL: - Sikkerpålogging: Hva skal jeg skrive på disse feltene for å få hærligheten til å fungere? Er det noen med V600 som kan hjelpe meg her?
jt1 Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Lite folk som vet noe om Instant messenger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå