bonaqua Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 (endret) har ein film som heiter .DVDRip.XviD-VALiOMEDiA men eg finner ikkje ut kva codec eg skal bruke for at den skal gi normale bilder har lastet ned og innstallert xvid 1.0.2 og nimo codec pack Endret 12. desember 2004 av bonaqua
bajsmaster Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Avinstaller begge de to og installer Gordian Knot codec-pack som du finner på www.doom9.org. Installer alt bortsett fra divx 5.02 pro ps! ... holder sikkert å si at du har en film, kontra det å paste inn hele releasenavnet på xviden
bonaqua Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 takk det funka.. :!: har retta på meg nå...
Gunnar_ Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Du bør laste ned gspot og bare laste ned akkurat den codec'en du trenger i stedet for å bruke sånne pakker.
blacktower Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Sukk.. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.osv..
Anbefalte innlegg