Gå til innhold

Trenger hjelp til å kjøpe et nytt hovedkort


Marcelo

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt veldig mange problemer med pc`en min en stund nå, og har aldri funnet ut feilen. Jeg har faktisk kjøpt alt nytt til min pc gjennom noen månender, utenom nytt hovedkort og prossesor. og då må det nesten ver en feil me hovedkort eller prossesor. Anyways, jeg tenkte at jeg skulle ta å kjøpe nytt hovedkort siden jeg allerede skal bestille en ny skjerm(julegave) fra enten www.mpx.no eller www.komplett.no om noen kunne hjulpet meg og funnet et nytt Socket A, hovedkort?? tingen er og at jeg vil at det skal ver så billigt så muligt, for jeg har ikke råd te noe dyrt nå siden det er jul og jeg skal uansett kjøpe meg nytt hovedkort og prossesor når pentium 4 64bits kommer. hovedkortet kan godt ver en demovare, bare hovedkortet funker men vil heller ikke ha et hovedkort som såvidt funker, det kan godt ver et noen har testet. Jeg har et MSI KT4 Ultra nå og det er det verste hovedkortet jeg har hatt pga alle problemene og finner heller ikke ut av feilene.

 

 

 

Takker for alt hjelp på forhånd. :w00t:

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neste gang du skal poste en lignende post så prøv å få med hva slags deler du skal bruke på dette hovedkortet.. Skal du ha sata osv. Så lenge hovedkortet støtter det du har av hardware, og du høres ut til å ikke bry deg så veldig om dette er det værste siden du snart skal ha ny pc, så vil jeg si at du skal gå for det billigste.

Tar et skudd i blinde og foreslår dette kortet. Helt kurant kort til en billig penge.

Lenke til kommentar

Dette har jeg:

 

 

Skjermkort: Radeon 9600XT 256mb video minne

Skjerm: Samsung Syncmaster 173T

Harddisker: 2x VannligeATA harddikser tror jeg, 1x 20gb 1x 200gb

Ram: 2x 512DDR & 1x 256DDR

Nettverkskort: 1x Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC

Prossesor: AMD Athlon Xp 2100+

Cd/DVD rom: 1xcd rom & 1x DVD brenner

Lydkort: SoundBlaster Live

Webcam: Logitech Quickcam Pro 4000

Keyboard/Mus: Logitech Cordless Desktop Pro Keyboard & Logitech MX1000 Mus

Vifte kontroller: Cooldrive 4( men har ikke fått an te å funke ennå)

TV Kort: 1x PixellView

Floppy Disk: 1x Standard Samsung Disketstasjon

Har Bluetoth og men for ikke den te å virke, den er ikke tilkoblet nå men vil gjerne ha det i det nye hovedkortet

 

 

 

 

Kanskje dette hjelper me å finne et hovedkort som passer meg, men det skal være så billigt så mulig. for å si det sånt, vil ha det beste billigste hovedkortet. jeg tenkte litt på dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118398&cks=SPK

Bare kom me mange forslag :innocent::w00t:

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...