brekkmiddel Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 (endret) Må jeg ha Trackmania for å spille Trackmania: power up??? Har leta etter Trackmania flere plasser, men finner det ikke noen plass. Bare Power up :-( Eller bør jeg rett å slett vente på Sunrise?? Endret 11. desember 2004 av brekkmiddel
Elensar Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 (endret) www.trackmania.com <<< kanskje du finner det der. Endret 11. desember 2004 av Zernick
Snorre Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Må jeg ha Trackmania for å spille Trackmania: power up???Har leta etter Trackmania flere plasser, men finner det ikke noen plass. Bare Power up :-( Eller bør jeg rett å slett vente på Sunrise?? Trackmania Power up, er en gratis utvidelse pakke til trackmania. Trackmania får du i midlertid kjøpt på elkjøp butikker. Og da får du ofte nyeste versjon av spillet på cd-en.
brekkmiddel Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 Kult.. Må ta meg en tur på elkjøp jeg da :-) Takke takk..
brekkmiddel Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Fant det ikke på elkjøp :-( MEN, ser de selger power up på Play.com... Trodde dette var gratis jeg. Er dette Trackmania MED power up eller??? http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=188897
Rookie_NO Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Fant det ikke på elkjøp :-( MEN, ser de selger power up på Play.com... Trodde dette var gratis jeg. Er dette Trackmania MED power up eller??? http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=188897 Det er helt sikkert Trackmania med Power Up! add-on'en. Power Up! er gratis og kan lastes ned og installeres "over" trackmania mappen din. Tviler derfor at en så seriøs sjappe som Play.com er ville funnet på å ta betalt for ett gratisprodukt. I hvertfall ikke uten å bli saksøkt av utgiverne...
Joachim_F Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Det produktet som kalles TrackMania: PowerUp! er TrackMania + PowerUp!, så det er bare å kjøpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå