Zethyr Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 (endret) Folkens, det er lov å ta kopi av egene dvd'er, og det brukeren her spør om er fullstendig lovlig så det så. Det er fullt lovlig, ja, men man kan misbruke infoen til å gjøre ulovlige ting. Jeg ble utestengt i 14 dager fordi jeg gav folk en URL til hvor de kunne finne geek-challenges, men siden inneholdt dessverre også info som en bruker kunne velge å misbruke til å gjøre ulovlige ting. Navnet på siden er godt kjent og begynner på asta... sier ikke mer i fare for å bli utestengt igjen. Her må da enten du eller den som utestengte meg gjøre en feil; dere er hvertfall stikk i strid med hverandre. edit: ehm.. du behøver ikke å svare i tråden.. slikt tas på PM, det glemte jeg Endret 11. desember 2004 av Zethyr
El Matador Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Jeg har rippet en dvd inn på pcen nå, Men lyden kommer på helt feil tidspunkt. Hva er galt?
Zethyr Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Det kan hende det har noe å gjøre med hvilken lyd-codec du bruker, kanskje? Jeg har hvertfall hatt noe trøbbel med slikt. Riktignok rippet og konvertert til DivX eller XviD, for å spare plass, da.
~inso Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 har du lest dvd decrypter tutorial på doom9.org?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå