johnroger Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Hei, jeg formaterte c: for to dager siden. Dette var en partisjon på 15gb, og det var 3 andre partisjoner på HDen fra før, av 200gb. Når jeg kom inn i windows igjen merket jeg at den andre 200gben min ikke var der. Fant ut at denne partisjonen var "Unreadable" og en "dynamisk disk". Har klart å fått litt kontakt med denne disken, så den er ikke hovedproblemet lenger. Men etter formateringen merket jeg at det var 15gb ledig på HD1. Kom ikke på at dette hadde vært min Backup-plassering, å nå mangler den. Før jeg tenkte meg om, hadde jeg trykket "Lag logisk disk" og "Formater". Men jeg fikk problemer under formateringen, og fjernet partisjonen. Nå sitter jeg med litt kontakt med den andre 200gben, og uten backupdisken min. På backupdisken ligger en god del bilder, som jeg ikke har backup av andre plasser, samt drivere/programmer osv. Har fått tak i GetDataBack, etter en god del lesing / leting etter løsninger på dette og andre forumer. Kjører nå dette programme på HD1, for å prøve å recovere backup'en. Noen som har noe tips om dette går, eller andre programmer som klarer det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå