Gå til innhold

Hva er level grensen på Sacred?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Lurer også på hvor jeg kan skaffe meg mer i combat arts? Bortsett fra det å bytte inn combat arts i andre classer og finne forskjellige på fiender.

Hvilken klasse er dere som spiller dette:

Er selv Battle Mage lvl 11

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror ikke det er noen levelgrense faktisk..isåfall er den langt over 100, for du går ganske heftig fort opp i level hvis du ikke bruker hest og går alle de LLAAAAAANNNGGGEEEE avstandene mellom hovedquestene. Etterhvert kommer du å bli så drittlei av å drepe små goblins med 2-3 slag at du kjøper en hest og rir gjennom alle de store områdene. Men det er ikke lurt egentlig, for du mister kolossalt mye XP da.

Det er ingen grunn til at det skulle være det heller. Man øker jo bare noen stats hver gang, får litt mere hitpoints/mana osv. Og monstrene blir jo automatisk sterkere etter level'en din. Så det er bare å peise på.

Jeg ga meg etter å ha over 6000 monstre i drept-statistikken, blir litt kjipt når det står 20 småjævler for hver meter man går. Tror jeg var over halvveis i historien hvertfall. Oppe ved noe vinterlandskap og traff på 10-15 Ice giants med altfor mye hitpoints for hver 10. meter. Jeg spilte som Vampiress, som var ganske enkelt. Mye gode close combat spells hu hadde i vampyrform.

Combat arts får du ikke kjøpt direkte, men må ta de du får i belønning eller finner på bakken (sjeldent). Ellers fant jeg ut at man kan ofre combat arts du ikke kan bruke og få tilbake i din type hos de Mage-gutta som lager nye comboer. Tror det var der. Bytte inn 4 av annen rase for å få 1 tilfeldig av din rase ellerno sånt.

Du får se i FAQ på www.gamefaqs.com, står sikkert noe der, har ikke spilt det selv på mange måneder.

Endret av Bitex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...