dimiles Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Hei, jeg skal kjøpe ny mobiltelefon. Har tenkt mye på K700, men lurer på om dere har noen bedre tips. Maks 3000 kroner uten abonnement, og kravene setter jeg under. På forhånd takk for hjelpen. Det jeg trenger er: Funksjoner: -Kalender: Ja. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -WAP: Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: Nei. -Spill: Spill ekke viktig, men ikke no minus. Form: -Format: Klapp eller vanlig. Ikke så stor betydning. -Vekt: Ikke viktig. -Antenne: Intergrert. Skjerm: Farge -Over 65000 farger. -Stor. Ikke 128*128 (nokia 6230 er utelukket) -Touchscreen: Nei. Pris: Maksimum 3000 kroner, men helst under. Diverse: -Merke: Har alltid hatt Nokia, men kan prøve andre merker. Dog ikke LG eller Motorola. -Kamera: Ja, et godt kamera er viktig. -Videokamera: Helst, men ikke noe krav. -Symbian: Nei. -triband: Aner ikke hva det er, men sikkert noe viktig, så ja. -Infrarød port: Ja. -Bluetooth: Nei. -Minne: Nok til i allefall 200 bilder på telefonen. -Minnekort?: Nei. -Polyfoniske ringetoner: Ja. -MP3: Et veldig sterkt pluss, men ikke noe krav. -UMTS/3G: Nei. -Radio: Også et veldig sterkt pluss, men ikke noe krav. -Bruksområder: Ringer lite, men sender en del meldinger. kamera er viktig, (minimum 0,3 MP og VGA). Enten radio eller mp3 hadde vært fint.. Noen som har noen bedre forslag enn K700? Har sett på K500i, men har hørt at skjermen der ikke er like god, pluss at den ikke har radio. (støtte for 2 mp3'er ca.) K700 virker fin, men andre forslag? På forhånd takk.
Big-Boy Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Tror du skal gå for k700 jeg jeg har iallefall ikke noen andre forslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå