kcobain Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hei, kan noen hjelpe meg og få dette til og se bra ut? Dere ser teksten går ut av bakgrunnen og kantene blir for korte osv. Noen som kan hjelpe eller forklare hva jeg skal gjøre? Link: http://nirvananorge.com/ny/
svamp Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 (endret) Det kan se ut som om løsningen på problemet ditt er Faux columns. edit: leif i link. Endret 10. desember 2004 av svamp
funkweb Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Jeg føler siden du laget er noe feil.. altså ikke noe error, men måten du lagde det på.. jeg hadde gjort ting anderledes..!! Så jeg forerslår deg å begynne på nytt, men denne gangen tar du en steg av gangen. Sjekk alle browser før du går videre.. hvis ikke så vil du sitte med slutt resultat og kanskje noe feil enkelte steder og da kan det være vrient å finne feil siden det kan gå langt tilbake..!!!
kcobain Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 (endret) Takk for hjelpen, Jeg driver nå og bygger opp på nytt. Endret 11. desember 2004 av kcobain
kcobain Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Nå har jeg fått til det jeg trengte hjelp til. Takk til begge to. Jeg bygde opp siden på nytt og brukte det som sto i den artiklen. Og La til clear:both i bunnen. Takk skal dere ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå