Sammeh Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hei, Sist jul lastet jeg ned et spill som jeg bare ble helt hekta på, spillet omhandler en alv/en av nissens hjelpere som skal gjøre klar pakkesekken til julenissen. Spillet går ut på at du skal få de fallende pakkene oppi sekken til julenissen ved å treffe de med en stav(den der røde/hvite julestaven), pakkene kommer fallende ut vinduer fra vegger som er på begge sider av "skjermen". Problemet er at jeg ikke klarer å finne det igjen, jeg har søkt med uendelige kombinasjoner på Google, uten et eneste resultat Hvis noen av dere vet hvilket spill jeg mener, eller kanskje vet hvilket spill jeg snakker om, så hadde jeg vært evig takknemmelig om dere sa i fra Tror ikke jeg kan komme i julestemning uten det spillet NB: Her er et selvmekka screenshot/forklaring, kanskje det hjelper litt ;D
Rookie_NO Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Minner meg om gode gamle dager hvor vi hadde håndholdte spill med 1 spill på. De kosta gjerne 400 kr i gamle dager! Det ville vært noe som å betale 1000 kr i dag for kun ett spill. I hvertfall der var det et spill hvor man skulle ta imot folk som hoppet ut av vinduer og sprette de inn i ambulansen. Man styrte to gubber som løp med en trampoline mellom seg. I dette spillet la jeg ned mange timer! Sorry for at jeg ikke kunne hjelpe, men takk for turen ned memory lane!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå