Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg å finne dette spillet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Sist jul lastet jeg ned et spill som jeg bare ble helt hekta på, spillet omhandler en alv/en av nissens hjelpere som skal gjøre klar pakkesekken til julenissen.

Spillet går ut på at du skal få de fallende pakkene oppi sekken til julenissen ved å treffe de med en stav(den der røde/hvite julestaven), pakkene kommer fallende ut vinduer fra vegger som er på begge sider av "skjermen".

Problemet er at jeg ikke klarer å finne det igjen, jeg har søkt med uendelige kombinasjoner på Google, uten et eneste resultat :(

Hvis noen av dere vet hvilket spill jeg mener, eller kanskje vet hvilket spill jeg snakker om, så hadde jeg vært evig takknemmelig om dere sa i fra :)

Tror ikke jeg kan komme i julestemning uten det spillet :blush:

NB: Her er et selvmekka screenshot/forklaring, kanskje det hjelper litt ;D

post-189-1102710569_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner meg om gode gamle dager hvor vi hadde håndholdte spill med 1 spill på. De kosta gjerne 400 kr i gamle dager! Det ville vært noe som å betale 1000 kr i dag for kun ett spill.

I hvertfall der var det et spill hvor man skulle ta imot folk som hoppet ut av vinduer og sprette de inn i ambulansen. Man styrte to gubber som løp med en trampoline mellom seg. I dette spillet la jeg ned mange timer!

Sorry for at jeg ikke kunne hjelpe, men takk for turen ned memory lane!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...