DementedAlbino Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 (endret) Kunne tenkt meg et lite program som ligger i tray og gir meg beskjed når der er en ny nyhet tilgjengelig på de sidene jeg oftest besøker. Om overskriften virker interessant vil jeg kunne bare trykke på popup meldingen som kommer, for så å bli tatt til selve nyheten. Finnes der et slikt program? Endret 10. desember 2004 av svortevik
Gronz Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Firefox har automatisk RSS-håndtering, men det ligger ikke i tray.
DementedAlbino Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 Firefox har automatisk RSS-håndtering, men det ligger ikke i tray. ja opera også, men er ikke det jeg er ute etter. Vil kunne bruke maskinen som normalt, surfe nett som normalt osv og bare få en liten popup som gir meg nyheten.
software Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Jeg er også på utkikk etter et slikt program. Er det ingen som har sett noe i den duren?
software Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg fant et program som fungerer veldig bra for meg : http://www.feedreader.com/ Og det er gratis
Kirikiri Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Bruker også Feedreader, og er veldig fornøyd med det. Det ligger nede i tray. Jeg har satt opp min til å sjekke mine feeds hvert 60 minutt. Da viser den overskriftene på det som er nytt, mens den legger det inn i lista. Det eneste jeg ikke liker med Feedreader, er at den markerer en nyhet du har lest som ny, hvis artikkelen får en eller flere kommentarer. Dermed er det vanskelig å holde orden på hva som er helt nytt, og hva som er gamle nyheter som folk har kommentert på. Mulig det er en innstilling som styrer hva den henter inn i forhold til kommentarer, men jeg har ikke funnet den. Kirikiri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå