blablah745 Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hvordan skal jeg få til å dele en pc på to sett med skjerm og mus & tastatur over ett nettverk. Rommene der de seperate skjermene er ett stykke ifra hverandre. Går dette an??? Vet at det går an å bruke en KVM Switch til å dele skjer + mus & tastatur på 2 pc'er.
brsseb Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hvordan skal jeg få til å dele en pc på to sett med skjerm og mus & tastatur over ett nettverk.Rommene der de seperate skjermene er ett stykke ifra hverandre. Går dette an??? Vet at det går an å bruke en KVM Switch til å dele skjer + mus & tastatur på 2 pc'er. Går vel med en sånn KVM switch ja..men er kanskje en bestemt makslengde på dette..? Hvor langt er det mellom de to?
blablah745 Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 det er det motsatte jeg skal ha...to skjermer + to tastatur og mus-sett som skal kobles til en og samme maskin,men spørsmålet er om det går ann...
el-asso Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hvorfor to like poster om samme ting ? Stenges.
Anbefalte innlegg