Gå til innhold

Mobiltelefon med minnekort

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er en ganske uoversiktelig verden der ute når det gjelder mobiltelefoner. Jeg lurer litt på hvilke telefoner som er best med hensyn til kvalitet på kamera og det at den har minnekort.

Siemens S65 har som kjent minnekort, men den har litt for mange minuser i margen, sett i forhold til pris. Bl.a. den dårlige skjermkvaliteten. Men kameraet og kvaliteten på bildene som kan hentes ut av minnekortet er det vel ingenting å i på?

Over til mine spørsmål:

1: Kan Siemens S65 anbefales?

2: Er det mulig å bruke minnekort på SL65 og/eller M65?

3: Siemens er mitt førstevalg, men finnes det andre gode telefoner ute på markedet som har minnekort?

Edit: Jeg har fra før Siemens M55 som jeg har slitt godt ut og har vært meget fornøyd med. Men nå begynner den å svikte. En annen ting er at den blir tregere å navigere i jo flere nummer og meldinger som er lagret. Dette gjelder over alt i menyene. Noen ganger henger den en lang stund, og det å laste en animasjon har alltid tatt utrolig lang tid. Er dette også et problem på de nyere modellene til Siemens?

Endret av anth
Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter min mening er de to tingene som faktisk er bra med s65, kameraet og muligheten for minnekort, utenom det ser jeg ikke noen grunn til og kjøpe den bortsett fra rimelig pris da ;)

men åver til ditt andre spm nei sl65 og m65 har ikke mulighet til minnekort! :hm:

Skrevet (endret)

Sony Ericsson S700i, P910i, P900, P800, Z1010, V800

Nokia 6630, 6670, 7610, 6600,6260 6230

Siemens SX1

+ MANGE som jeg sikkert har glemt

Endret av *Dragon*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...