Gå til innhold

Får ikke sideknappen til å fungere på razer dmback


Anbefalte innlegg

Jeg prøver nå å få de to sideknappene ( jeg er høyrehendt, så det blir på venstre side )

til å fungere i cs, men jeg får det rett og slett ikke til.

Jeg som har hukket av feil i driverkonfigurasjonen ?

 

EDIT: jeg får dem ikke til å funke som "gå tilbake - gå fram" i windows. F.eks når jeg surfer. Kjipt å ta den "heeelt" opp til tilbake-pila for å gå til forrige side.

 

Takker for alle svar! :!:

Endret av Alph3z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Samme problem her.. noen som kan svare?

Jeg fant ut, men har ikke linken akkurat her. Den har jg på andre pcn som er avkoblet :(

 

Men kan forklare:

 

du åpner driveren, og velger "BUTTONS" menyen

 

1. Velg knappen du vil skal brukes til å gå FREMMOVER med. ( i mitt tilfelle 4 )

og velger den greia ( sry as, men husker ikke navn :blush: ) på der hvor det står noe med "button" . at man velger hvilke knapper på tastaturet den skal "erstatte"

 

Men uansett, på den du skal ta frammover med, trykke du ALT og HØYREPIL

 

2. Så gjør du samme på den som skal gå bakover, men trykker BACKSPACE istedenfor alt og høyrepil.

 

Håper du forstod forklaringen min :blush:

:thumbup:

 

EDIT: heisann leif

Endret av Alph3z
Lenke til kommentar
Men når jeg skal binde mouse 4 og seks i CS da??

 

Funker bare ikke.. forbanna kjiiiipt. Syns det var aaaaaaalt fpr dårlig software med, likte bedre MS Intellipoint!

Er faktisk helt enig; softwaren er mangelfull og klønete å bruke. Ikke akkurat så fantastisk som alle reviewere skal ha den til. Hvorfor kan man ikke velge nøyaktig den funksjonen man vil på knappene ? Er ikke alle knappene på musa som kan bindes opp til forskjellige ting.

 

MSIE4.0's software har jo støtte for profiler for programmer osv, meget pratisk.

 

Uansett - det står noe i softwaren om at man må assigne til "game controll"; dette er jo

et alernativ som glimmrer med sitt fravær :roll:

Lenke til kommentar

Fjern Razer driver og benytt Microsoft Intellimouse 5.2 driver.

 

Velg mouse Intellimouse Explorer 4.0 - fungerer utmerket for meg og

min Razer Diamondback.

 

Og - i C:\Program Files\Microsoft IntelliPoint finner du programmet mousinfo som forteller deg hvilken knapp som er mouse1 mouse2 etc.......prøv.

 

Eneste som jeg ikke får programmert er knapper på høyre side av musa - men de er så dårlig plassert - i forhold til mine fingre - at de bruker jeg ikke likevel.

 

Ved å bruke Intellimouse driver - fungerer alle knapper i IE, som f.eks front/back scroll etc.....

 

 

 

Lykke til

 

Edit: Skriveleif

 

Oddy

Endret av oddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...