Hplappis Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Hei! har hatt noen problemer tidligere og fikk svar her så vi prøve i gjen har julebord på lørdag og laptopen min skal stå for musikken. så da tenkte jeg det hadde vært kjekt med en fjernkontroll sån at man kan bytte låt nor bygdemusikken kommer så tenkte og bruke tlf. via bluetooth har det på pcn også så det skal gå greit. men jeg trenger vell en "plugin" i winamp ? og noe software på mobilen ? vis det er mulig da? noen som kan hjelpe meg her eller ? hadde vært evig takknemelig MVH Remi
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Et lite søk på Google.com og du finner mye forskjellig du kan prøve.
Lurifaksen Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 http://www.mtvoid.com - helt sinnsykt bra!
Hplappis Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 http://www.mtvoid.com - helt sinnsykt bra! Det der koster penger! det rekker ikke inn i julebudsjette har ikke en gratisversion til meg da? noen som vet om den her : http://my-symbian.com/7650/download/search.php?name=Bemused Funke på Sx1 altså nokia 7650 er det samme greia eller?
LtdEdFred Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Jeg vet ikke hva den inneholder, men du kan jo laste ned en "free limited version".
Hplappis Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 den inneholder en prøve som består av : du kan teste produkte i 10minutter hver dag. Yeee e akkurat sån at det ikke kan brukes til noe annet... Men kjører siemens Sx1 og nokia 7650 samme operativsystem ?
Lurifaksen Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Helt seriøst, ControlFreak er definitivt verd de lusne 80 kronene det koster. Når noen lager så bra programmer, og selger de til en pris som virkelig er overkommelig synes jeg virkelig at de fortjener å få betalt. Bedre enn de luringene som lager middels bra programmer og selger det til blodpris. Men hvis du absolutt skal ha gratis kan du jo bruke Bemused. Men det er skikkelig dårlig i forhold til ControlFreak. Og ja, alle symbianprogramer s60 fungerer på SX1 (omtrent alle i alle fall)
LtdEdFred Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 den inneholder en prøve som består av : du kan teste produkte i 10minutter hver dag. Yeee e akkurat sån at det ikke kan brukes til noe annet... Men kjører siemens Sx1 og nokia 7650 samme operativsystem ? Download ControlFreak for free and try all the great features for yourself. Before you register ControlFreak it will be fully functional for 10 minutes per day before reverting to the free limited version. Det virker som om dette ikke er så viktig for deg siden du ikke engang gidder å lese det som står der. Du får bruke den fullstendige versjonen 10minutter per dag før du registrerer det, men etter de 10minuttene går den tilbake til "the free limited version". Som sagt vet jeg ikke hva den "free limited version" innebærer.
Hplappis Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 Det betyr at du får bruke den 10min hverdag. og nor du har betalt for den får du bruke det gratis ! En anna ting nor du skal kjøpe det der må du skrive inn en kode for DIN tlf. dette er en unikkode som bare din tlf har. og vis du oppgraderer software så blir den koden endra. altså det vill si at du må kjøpe programmet på nytt
BazeLaze Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Q: I just replaced my phone. Do I have to buy a new activation key? A: Just email us with your new phone's IMEI code (if possible include your old phone's IMEI code) and we will send you a new activation key free of charge. Det er bare å lese.
genser Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Det betyr at du får bruke den 10min hverdag. og nor du har betalt for den får du bruke det gratis ! En anna ting nor du skal kjøpe det der må du skrive inn en kode for DIN tlf. dette er en unikkode som bare din tlf har. og vis du oppgraderer software så blir den koden endra. altså det vill si at du må kjøpe programmet på nytt IMEI-kode blir ikke endra når man oppgraderer firmware.
Ram's Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Dette er virkelig veldig bra program. "free limited version" er at du "bare" får se sang navnet eller bytte sang og sånt.
qwert Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Gratisversjonen av ControlFreak fungerer forsåvidt ok den, men IMHO er Bemused bedre (og gratis). Genialt program. Kan være litt knot å få det til å virke første gangen man prøver å sette det opp, så gjør dette før julebordet... Finnes allerede noen tråder med hjelp om du skulle stå fast.
LtdEdFred Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Det betyr at du får bruke den 10min hverdag. og nor du har betalt for den får du bruke det gratis ! En anna ting nor du skal kjøpe det der må du skrive inn en kode for DIN tlf. dette er en unikkode som bare din tlf har. og vis du oppgraderer software så blir den koden endra. altså det vill si at du må kjøpe programmet på nytt Les hva jeg skriver da. For å gjøre det lettere kan vi si at "the free limited version" kun lar deg skipe sang frem og tilbake og ingenting annet. Du laster ned "the free limited version", installerer dette på telefonen din og får det til å virke med Winamp. Du kan nå sitte i sofaen og skifte sanger fram og tilbake på PC'en på soverommet. Dette er bruken til "the free limited version". I 10 minutter hver dag får du prøve den komplette versjonen med alle funksjonene for å friste deg til å betale for dette. "The free limited version" virker 24/7/365.
Lurifaksen Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Gratisversjonen av ControlFreak fungerer forsåvidt ok den, men IMHO er Bemused bedre (og gratis). Genialt program.[/url]. Jeg er spent på å høre hva som er bedre og mer genialt med bemused... Eneste jeg kan komme på er at det er gratis, for alle andre tingene gjør ControlFreak mye bedre og enklere.
qwert Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Jeg er spent på å høre hva som er bedre og mer genialt med bemused... Eneste jeg kan komme på er at det er gratis, for alle andre tingene gjør ControlFreak mye bedre og enklere. Meh... Hadde ikke sett at det var kommet en ny versjon for et par uker siden. Får teste den ut en dag og se om den er verdt noenogåtti kroner. Den forrige var i alle fall ikke noe å betale for. Det eneste unike den hadde gående for seg var den passe meningsløse visualiseringsfunksjonen. Hvor nedstrippet er den nye gratisutgaven? Jeg bruker forøvrig Bemused til PowerPoint også som definitivt er et pluss (men kanskje ikke på Julebordet...)
Skikongen Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Bemused[/url] bedre (og gratis). Genialt program. Fungerer denne med SE K700i også?
fossegrenda Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Bemused[/url] bedre (og gratis). Genialt program. Fungerer denne med SE K700i også? Ja.
Ram's Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Bemused[/url] bedre (og gratis). Genialt program. Fungerer denne med SE K700i også? Ja. NEI!
qwert Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Fungerer denne med SE K700i også? Ja. NEI! Det riktige svaret er: Kanskje. Tror dog det vil være bedre å se på mere SE-sentrerte alternativer for en K700i, som for eksempel floAt's Mobile Agent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå