Ordinær Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) hei Jeg har nettopp skiftet til vann kjøling. Pluss at jeg har tatt på ny kjølepasta på CPUen, og skrudd fast en kjøle ribbe over Biosen eller hva det nå er som trenger kjøling på hovedkortet. Men når jeg starter Pcen kommer ikke skjermbildet, lampenen på pcen lyser gult og en pipe lyd kommer om og om igjen med korte mellomrom. piiiip------------piiiiiiip-------------piiiiiiip------------piiiiiip--------piiiiiiiiiip osv. Har et MSI K8n platinum hovedkort, AMD 64bit 3400+cpu,pOWER coLOR rADEON 9800 skjermort. Noen som kan hjelpe meg med dette problemet`? Tusen takk til alle som svarer....... Endret 9. desember 2004 av Do_the_Bender
Spirre Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 den pipelyden der kan være ramen som lager...skru fra hverandre og monter sammen igjen
_lefze_pwns_all Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Det var en slik pipelyd hos meg når ene rambrikken hadde gått til heden, jeg fikk ikke bilde på skjermen eller noe, så prøv å bytt rambrikker, evt. ta ut en
Johnx Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Eller kjør memtest PS: Sjekk om vifta er skikkelig på plass, og om kabler står i skikkelig.
Ordinær Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Funker nå. Trengte bare og bytte plass til den ene ram brikken. Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå