BrokenTomato Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) Hei! Jeg sliter veldig med å få gjort noe på nettet! Dette gjelder å søke etter servere i cs, koble til web sider osv. For å komme meg hit må jeg først åpne firefox få timeout på google.no, deretter skrive inn www.hw.no! På cs servere er det umulig å få opp servere.. Får bare not responding! Men,. når jeg bruker connect kommandoen fungerer det greit. Hver gang noe programvare skal "hente" noe på nettverket står det i system log til modemet: DNS WAN auto connection attempt. Hva betyr dette? Er det noe feil i innstillingene mine? Eller er det bare linja som sliter osv? Takker for alle svar. Uansett om de er til hjelp eller ei! MVH J Endret 3. februar 2010 av BrokenTomato
sofTest Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Har du routerversjonen av denne? Hvis ja, så høres det ut som at den har problemer med DNS-oppslagene. Kjenner ikke denne routeren, men de fleste routere har mulighet for manuell konfigurering av DNS-servere. Prøv å legg inn DNS-serverene du finner på denne siden. Er det et rent modem, så må du sjekke oppkoblinsverdiene tilsvarende i programvaren din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå