Gå til innhold

Nyhet! Nokia 8855


JZA

Anbefalte innlegg

Hei, noen som vet hvorfor denne aldri har kommet ut i Norge? Noen som vil gi meg et anslag over hvor mye den er verdt?

 

Tenker da ikke på at man får andre telefoner for så og så mye, men siden alle er ute på auksjon, lurte jeg mer på forsvarlig markedspris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kunne ikke tatt deg bryderiet og poste en link?

 

Kanksje den ikke støtter norkse nettverk...

Nokia produserer masse snåle telefoner

med CDMA-nett, som bare kan brukes i enkelte deler av Amerika,

som aldri kommer til Norge.

 

Har absolutt ingen aning til hva den koster...

Lenke til kommentar

De fleste går jo for den prisen. Så en som fikk 1000 dollar på Ebay, så jeg tror vel heller at det er du som er litt lite oppdatert.

 

Og når det gjelder grunnen for å kjøpe den så vil jeg vel si design og kvalitet alene. Håper problemene fra 8850 er borte på denne modellen.

 

Tror heller ikke den er veldig gammel, trodde faktisk den var kommet ut akkurat nå, som en slags retro-modell.

 

Primærbehovene ved en telefon er å kunne sende sms og ringe, to ting jeg antar at denne oppfyller.

Lenke til kommentar

Av listen over tidligere mobiler du har eid JZA, ser jeg at designmobiler er din fascinasjon. Luksuriøse mobiler der design er i hovedsetet mens funksjoner kommer i andre rekke.

 

En mobil er verdt det kjøper er villig til å betale. Hvis du er villig til å betale 5 laken, synes jeg du skal bla de opp. Det er ikke mange i Norge som har den mobilen. Men my humble opinion, du har en 8910 og den er fetere mener jeg enn 8855.

 

Titan, og følelsen av å ha en titanmobil i hånda er ubeskrivelig. Men å skrive meldinger på den er en annen sak :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...