Caddy Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Hei. Når jeg tar en refresh på serverlista, så kommer noen servere opp med grønn tekst, og noen kommer opp med... En mørkere farge... Prøver jeg dem med mørkere farge, så får jeg opp feilmld: "Could not connect to server" Ping på disse er under 100.... Hva kan være feil? Og hva betyr fargene? Takker for svar.
Lucas Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 fordi de i mørk farge har en annen version eller så er det en mod som kjøres på serveren som du ikke har siste hoved patch til BF er 1.6 og det er sluppet 1.6b som er en hotfix.. bra topic, bra beskrivelse av emnet (ser det sjeldnt her i denne delen av forumet)
Caddy Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 (endret) Takker for svar.. Siste patchen jeg har installert, er: battlefield_1942_patch_v1.6.19 Skal se om jeg finner noe nyere... Virker rart om det er mods... Sorterer gjerne etter mods, spes DC final... Masse servere, men altfor mange mørkfarga... Edit: Testa patch`en... Ennå altformange servere som er mørkfarga... Og jeg filtrerer etter mod... Endret 9. desember 2004 av Caddy
Lucas Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Det er ikke så mange servere som har oppgradert enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå