Gå til innhold

Trenger CD til Asus A7N8X


dofferneo

Anbefalte innlegg

Hei alle gutter og jenter som måtte ha et ASUS A7N8X (deluxe).

 

Siden jeg, som er en liten rotekopp, har klart å rote bort denne ganske viktige CD-en, har jeg ett spørsmål til dere som måtte besitte en slik: Kan (en av) dere være så veldig, kjempe snille å lage en VCD av den aktuelle CD-en (den som fulgte med hovedkortet ASUS A7N8X (deluxe) ), og på en eller annen måte sende den til meg? (IRC / Messenger). Jeg vil være dere evig takknemelige for dette :innocent:

 

Mvh: En desperat liten rotekopp :blush: som ikke kommer seg på internett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det ikke mulig å laste ned de driverne som følger med hovedkortet?? eventuellt nye drivere?? www.asus.com ??

Vel, nei. Jeg fant i hvert fall ikke. Det eneste som 3Com jeg fant hos Asus, var drivere til et 3Com PCI-nettverkskort. Er ikke helt sikker på om det går ann å kopiere driverene fra CD-en. Hva vet vel jeg? Finner jo ikke CD-en :blush:

Lenke til kommentar
Vel, nei. Jeg fant i hvert fall ikke. Det eneste som 3Com jeg fant hos Asus, var drivere til et 3Com PCI-nettverkskort

 

Jeg skjønner ikke helt hvilken driver du er ute etter. Jeg har erstattet alle driverne som fulgte med mitt Asus hovedkort. Det eneste jeg tror du ikke finner her er programvare som f.eks Trend PC-Cillin og Asus-DVD. Hvis det er driver til den andre LAN porten du er på jakt etter, tror jeg du kan bruke den 3com-driveren du fant hos Asus

Lenke til kommentar
Har samme HK-kort selv, kasta CD'en for leeeeeeeeeeenge siden.Total ubrukelig! Det er jo bare gamle drivere uansett.

 

Last ned siste nForce driver til HK www.nvidia.com og da har du egentlig alt. Bruker du RAID så får du lasta ned siste versjon hos www.asus.com

Vel, nei. Får ikke installert 3Com-nettverkskortet med nForce driverene. Kun nVidia-kortet. Vel vel. Får prøve når jeg kommer hjem. Er helg nå, og jeg blir GAL hvis jeg ikke får surfe hjemme! :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...