Testo Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Det ser nå ut som vi får 2 allianse gilde her... men det jeg sku likt å sett var et horde... har desverre ikke tid til å drive et selv ellers sku jeg ha prøvd det.. men jeg vil spille horde... f noen som tar på seg jobben?
riversen Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Det ser nå ut som vi får 2 allianse gilde her... men det jeg sku likt å sett var et horde... har desverre ikke tid til å drive et selv ellers sku jeg ha prøvd det.. men jeg vil spille horde... f noen som tar på seg jobben? Hva med å sjekke ut siden i signaturen min?
Thsan Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Jeg skal spille Horde. Er med i Bloodhunds. Jeg synes at det er altfor mange som skal spille aliance, men det blir flere folk å drepe
uberhunter Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 PLEASE, NO MORE GUILD TRÅDER... Burde stå som sticky at slike tråder som dette ikke er lov.. Er så lei nå av folk som spør 'Men vi trenger Horde guild?', 'skal vi starte forum guild eller?'. Skal du først lete etter en guild på forumet, så les gjennom guild-trådene som allerede er! Lønner seg å begynne med de største trådene. Vi har allerede tråder fra 'Mighty Bluffs' PvE guilden og 'Bloodhounds' PvP, begge er horde guild. Neste gang, søk; eventuelt LES etter andre slike poster før du lager en selv og klager over at det ikke er noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå