wonk4 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg fikk idag mitt nye POW GeForce6800 GT kort, stolt satte jeg i kortet og startet pc'en... Alt før var gjort rett, slettet drivere, ut md kontakten osv osv Hovedkortet er i MSI K7N2 serien. Jeg så på feilmeldingklompen bak på pc'en hvor lysene indikerte dette: Testing VGA BIOS - This will start writing VGA sign-on message to the screen. Her stopper det, jeg letet etter noe å restarte VGA BIOS med, men fant ikke noe slik. Spørsmålet er: Hva er galt? Hva bør jeg gjøre for å ordne opp i feilen?
wonk4 Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Jeg prøvde forresten også å sette inn det gamle skjermkortet, et Radeon 9600pro... Da kom samme feilen...
wonk4 Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Enda en ting, skjermen får ingen kontakt md pc'en, det viset intet bilde, prøvde å bytte skjerm, men d hjalp ikke...
Kevlar Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Virker jo som om du har klart å ødelegge AGP-porten på en eller annen måte
wonk4 Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 hm, og eneste måte å reparere det på er å kjøåe nytt eller?
Kevlar Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Kan hvertfall prøve 6800 i en annen pc for å finne ut om det er det som har gjort det, før du kjøper nytt og ødelegger det også
wonk4 Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 hehe, og ødelegge pc'en til han jeg prøver hos?
wonk4 Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Er det ingen andre muligheter? Kjip å kjøpe nytt system, har socket A nå, skal jeg kjøpe nyy blir det Socket 939 og ny CPU, mye penger d! :S
wonk4 Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Ingen andre som vet noe? Noen tips?
Spirre Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 reset bios ved å enten flytte jumper på hk (se manual) eller ta ut batteriet og trykk på start og vent et par minutter. uansett hvem du velger, ta ut strømledningen først
wonk4 Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Dette har jeg prøvd, bare med jumpere da... Det samme skjedde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå