Gå til innhold

dårlige erfaringer ved retur hos elkjøp?


stm

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei... bare lurer på om det er flere enn meg som har dårlige erfaringer hos elkjøp ved bruk av deres 30dagers frist..? jeg sa jeg ville ha pengne tilbake i okteober, og sendte den inn og greier, og idag har jeg fått den tilbake. de sier de har reparert den... noen andre som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har fått levert den hver gang, men når man har en mobil med feil på, går det an å få en ny da eller må man godta at de skal sende den inn? har gått mer enn 30 dager.

Skrevet
Tror det er sånn at "30 dagers full returrett" ikke gjelder for mobiltelefoner!

kan du vise meg hvor det står?

Skrevet
Tror det er sånn at "30 dagers full returrett" ikke gjelder for mobiltelefoner!

kan du vise meg hvor det står?

Stikk en tur i en Elkjøp-butikk! Det står med store bokstaver over mobil-avdelingen i min nærmeste Elkjøp-forretning!

Skrevet (endret)

Elkjøp har ingen returrett på mobiltelefoner so mer kjøpt med abonemang, kjøper du derimot mobilen uten abo. (til fullpris) har du muligheten til å benytte deg av 30dagers returretten.

Skal du returnere en defekt vare så har selger all rett til å sjekke om det er en garantifeil eller om det er "selvforskyldt".

 

husk at varen du skal returnere må være i samme stand som da du kjøpte den. har du fått en stygg ripe i displayet kan selger nekte deg den fulle summen tilbake (som en kompansasjon for skaden som er skjedd). Detter er selvfølgelig en vurderingssak der og da.

 

Hvis du ser på baksiden av den siste avisen som har blitt sendt ut så står det øverst til høyre:

" 30 dagers returrett!

Hos Elkjøp ka nen komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake.

Vi kaller det 30 dagers full returrett

- for deg betyr det 100% trygghet.

Returretten gjelder ikke produkter solgt med abonnement.

Husk å ta med kvitteringen."

Endret av Surreality
Skrevet
den er kjøpt til full pris..

Uten abonement da regner jeg med :)

 

Var det noe galt med den? og hvor lenge siden var det du ville bytte den inn?

Sa du at det var noe galt med den eller ville de automatisk sende den inn?

 

 

Mere info hadde vært fint. ikke bare at du er missfornøyd. må få vite grunnen også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...