arcen Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) Nettverk kortet blinker ? HYLL!!!!1! ok la meg forklare bedre.. Bak på pcen min Så blinker det ? kortet ødelagt eller kan det være noe annet?!? :!: Endret 8. desember 2004 av arcen
Jungel Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Eh, ja, og problemet er...? Forøvrig det tåpeligste topicet jeg har sett på aldri så lenge
Smirnoff Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Du må komme med noe bedre enn dette når du skal beskrive et problem, ellers blir bare tråden stengt.
Kurume Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Nettverk kortet blinker ? HYLL!!!!1! ok la meg forklare bedre.. Bak på pcen min Så blinker det ? kortet ødelagt eller kan det være noe annet?!? :!: nettverkskortet blinker vaneligvis når netteverket blir brukt.....
Kristoffer(x1co) Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 men uansett , for å svare.... Det skal da blinke? Det viser bare at det er trafikk det:) Grønt lys = 100mbit Oransje lys = 10mbit
Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Lite beskrivende emnetittel, samt brudd på tre-ords-regelen. Resten av innlegget stiller jeg meg også skeptisk til, men det får gå for denne gang. Kort oppsummert, nettverkskort blinker når det er trafikk. Stenges.
Anbefalte innlegg