gspr Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Topic sier vel det meste. Dumt å gå til innkjøp av spill som kanskje ikke fungerer i det eneste OS'et jeg vil ha på maskinen min. Spillet står ikke på Transgamings liste enda, men det betyr ikke nødvendigvis noe.
Egil.B Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Undersøk 30-dagers returretten til Elkjøp da. Den har fungert fint på digre tv'er
Gronz Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Får håpe at du får det til å virke. Pirates er et fantastisk spill
gspr Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 (endret) Wohoo! http://transgaming.org/gamesdb/games/view.mhtml?game_id=3460 Nå var det bare å få den bedritne lille tingen kalt eksamener ut av veien Edit: Gimper: Snakker forresten ikke om gode gamle Pirates, det funker nok i DOSbox. Dette er NYE Pirates (av i år). Endret 9. desember 2004 av gspr
gspr Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Hva er den transgaming lista god for? Øh? Finne ut om et spill fungerer i Cedega eller ei?
Orjanp Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Okei, Cedega er altså det nye navnet på winex. Da ble alt så mye klarere.
klovn7 Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 den hadde bare fått 2 ratings da, 3/5? kanskje greit å vente til det kommer litt flere. ekke fett å spille hvis det går 3/5 :S
gspr Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 4/5 har det fått. Og det er også der jeg setter grensen for spillbarhet
obotron Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Interessant, du får komme tilbake med en post eller 2 på hvordan det gikk. Var stor fan av Pirates Gold i dos.
gspr Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Will do. Jeg sitter omtrent og skjærer grimaser nå mens jeg tvinger meg til å lese exphil istedet for å prøve Pirates.
obotron Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Jeg sitter omtrent og skjærer grimaser nå mens jeg tvinger meg til å lese exphil istedet for å prøve Pirates. Den veit jeg alt om...
Gronz Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Edit: Gimper: Snakker forresten ikke om gode gamle Pirates, det funker nok i DOSbox. Dette er NYE Pirates (av i år). Vet jo det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå