Petterahl Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hei! Jeg får error når jeg prøver å oppgradere steam Steam.exe (main exception): ERROR: deleted Steam.exe but the file is still there Det er feilmld jeg får... Jeg har ikke instalert steam før, så jeg veit ikke hva som er feil. Har bruker navn og kode, men jeg får ikke spilt hl2 Noen som vet løsningen på problemet mitt er? Endret 7. desember 2004 av petter'n
proturbo Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg får oxo steam error. Sikker noe feil med steamserveren(e)
Petterahl Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 Ja, men jeg fikk samme error i går også
Petterahl Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Noen smartinger som veit svartet på problemet mitt eller, hadde vært kjekt! Har forresten prøvd å søke på google etter problemet, men fant ikke noe svar der
TCi Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Steampowered fungerer vel fint ennå: http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/s...0aGVyZQ**&p_li=
Petterahl Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Har prøvd det meste nå, men problemet er der fortsatt. Har fjernet ad-aware, kjørt anti-virus, deaktivert anti-virus og tatt av brannmuren. Har lest litt om at man burde slette noen blob filer, eller at det ikke skulle være to av dem. Men har ikke blitt noe klokere av det! Tror den het ClientRegistry.blob, den skulle man slette, men jeg finner den ikke!
TCi Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Ta backup av Steamapps.. dvs spillene du har installert/lastet ned. Avinstaller Steam og slette eventuelle mapper/filer som ligger igjen. Installer Steam igjen og flytt over spillene du tok backup av...
Petterahl Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Som sagt før så har jeg ikke innstalert steam før, har heller ikke noen backup av spillene på pcen. Har passord og bruker navn, så det eneste som jeg venter på nå er å få innstalert steam og oppgradert det!
TCi Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Beklager.. bare suste gjennom første post. Da vet jeg ikke hva som er galt..
Magnusha Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg får også samme problem som trådstarter.... noen som har no peil? Hadde vært kjekt å få det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå