k_forb Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Hei, har nylig innstalert "Vampire - The Masquerade Bloodlines" og når jeg da skal starte det, kommer det opp en "feilmelding" : (Feilmeldingen kommer kun på dette spillet) ----------------------------------------- ATTENTION SIGNAL FREQUENSY IS OUT OF RANGE PLEASE CHANGE SIGNAL TIMING ----------------------------------------- Sort skrift, med Rød bakgrund... Mener dette er en feilmelding skjermen kommer med, for spillet går i bakgrunnen, hører lyd og alt mulig. Når jeg jeg tar screenshot, så får jeg bilde av menyen fra spillet!! Prøvd å endre oppdateringen (hz) på skjermen, men til ingen nytte, heler ikke noen innstillninger på spillet å forrandre på! -Kristian
Rookie_NO Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg ville prøvd dette på hardware delen av forumet. Det er helt klart ett hardware problem da du får et menybilde når du "screencapper"! Spillet setter vel skjermmodusen i en modus den ikke klarer å vise, finnes det en safemode? Evt edit'e startup filen... Har ikke spillet selv så jeg veit ikke hvordan det funker, dette er ment som generelle hint.
erik111 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 du må gå in på innstilinger og stille på skjerm oppløsningen,meld. kommer pga. du har feil oppløsning på skjermen
k_forb Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 du må gå in på innstilinger og stille på skjerm oppløsningen,meld. kommer pga. du har feil oppløsning på skjermen Hjelper ikke.. Spillet endrer tydligvis både oppløsningen og refresh-raten i det jeg starter det... uavhengig av hva jeg har fra før av i windows.
erik111 Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=124...f%20frequency... det går og og stille det i setup'n
k_forb Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 Fikk det til.. Måtte kjøre override i DXsetup'en, for å få til det så er det bare å gå på Start --> Run, skriv inn Dxdiag DirectX Diagnostic Tool starter, gå på "more help" og klikk på "override", Sett override value til 60. Vips!! spillet fungerer! -Kristian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå