FuglFøniks Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 jeg har fått meg DOOM 3 og er egentli ikke fornøyd med ogsen jeg kjører det jeg har på 800*600 og på medium detail, skygger av. og det lagger en god del selv helt på starten for maskinvare se specs.... lurer på om det er no galt eller om ikke pcen yter bedre! Med akkurat samme specs. som det hakka det litt i DOOM for meg også. Men da jeg skaffet meg en 512MB til ble det andre boller
Glipp Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Med mitt "gamle" 9800pro kjørte jeg spillet i 1024x768, High Q og Alt av shadows osv på (seff). Specs: P42,8c@3,5 1GB RAM 9800pro 128mb Må alikevel si at det går "endel" bedre nå da hva er grunnen med shadows på et slikt mørk spill? du vill ikke få samme gleden av den som du får i andre spill.. eneste forskjell er at du taper MASSE fps med shadows på
iStephano Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 jeg synes dette er veldig merkelig, kjøpte meg Doom for et par dager sidem. måtte bare etter å ha testet det selv hos en venn av meg. Hos han funket dette helt greit. Ingen lagg osv, han har nesten likt system som meg. Men når jeg spiller det så lugger og hakker det når jeg beveger meg fram eller tilbake. Alt på skjermen flyter fint. Ikke noe problem med hardwaren her. Men det forsetter og lugge...? Er det noen instillinger jeg har stillt inn feil på Doom 3?? Det lagger likt uansett hvilken oppløsning eller om jeg velgerskyggen av eller på. Noen som veit hva mitt problem kan være? Har foresten satt Ram brikkene på port 1 og 3. dette har vel ikke noe å si? Leste et sted at dette kunne være lurt.. trenger sårt hjelp, er syk og vil spille et dystert spill
Glipp Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 jeg synes dette er veldig merkelig, kjøpte meg Doom for et par dager sidem. måtte bare etter å ha testet det selv hos en venn av meg. Hos han funket dette helt greit. Ingen lagg osv, han har nesten likt system som meg. Men når jeg spiller det så lugger og hakker det når jeg beveger meg fram eller tilbake. Alt på skjermen flyter fint. Ikke noe problem med hardwaren her. Men det forsetter og lugge...? Er det noen instillinger jeg har stillt inn feil på Doom 3?? Det lagger likt uansett hvilken oppløsning eller om jeg velgerskyggen av eller på. Noen som veit hva mitt problem kan være? Har foresten satt Ram brikkene på port 1 og 3. dette har vel ikke noe å si? Leste et sted at dette kunne være lurt.. trenger sårt hjelp, er syk og vil spille et dystert spill OT: tror det var slot 2 å 3 som kjørte DUAL... jeg hadde 1 å 3.. så skiftet jeg til 2 å 3 .. da sto det dual... vet ikke helt om lagge problemet ditt.... har du AA på ?
iStephano Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 har ikke AA på, har passet på det. Vil ikke Dual kun funke med hovedkort som støtter det? Jeg har MSI k8n Neo Platinum. Dette støtter vel ikke det?
Glipp Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 (endret) har ikke AA på, har passet på det. Vil ikke Dual kun funke med hovedkort som støtter det? Jeg har MSI k8n Neo Platinum. Dette støtter vel ikke det? vet ikke.. er jo bare å prøve edit:; har du nyeste 3d kort driverne ? Endret 15. januar 2005 av *Magnus*
iStephano Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 jepp det har jeg, leste litt på msi sine forum og fant ut at rammen kjører best på mitt hovedkort på slott 1 og 2. det stemte, fikk redusert laggen drastisk mye ned takk for hjelpen i allefall
DarkStarr Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Skrevet 17. januar 2005 (endret) nå kjører jeg det egentlig mYe bedre enn det jeg gjorde når jeg starta treaden og jeg hakke peil hvorfor men min Doom3 er klikk, jeg får spilt kansje 5-10min så får jeg opp en error er det noen som har erfaringer eller vet noe om det ? edit : innlegg 200 Endret 17. januar 2005 av DarkStarr
iStephano Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 (endret) akkuratt det veit jeg ikke, men kom over noe som kansje er mitt problem, ser her at jeg aldri får over 60fps på Doom 3 :O Selv om jeg har overstyrt frekvensopptaderingen til 85hz i win.. Noen som har vært borti det samme?? Vil gjerne finne ut av dette.. Glemte og si at jeg har så klart tatt av -sync, på alle måter men ennå vil ikke hz mer opp.. Selv på velkoms skjermen viser den 60fps.. hmmm... Endret 18. januar 2005 av BanAnus
DarkStarr Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 starter jeg oppe doom 3 nå så står det bare "Error during initialization Shutting down OpenGL subsystem ...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success ...deleting GL context: success ...releasing DC: success ...destroying window ...resetting display ...shutting down QGL ...unloading OpenGL DLL" noen som har peil på hva det her er ?
kurrikill Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 jeg kjører doom 3(demo) 1600*1200, ultra high(fordi det er det høyeste på demoen) med x800 xt pe og amd 4000*...på hlaf life 2 kjører jeg på 2000 og noe*1500 og noe...på ultra high...
Glipp Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 jeg kjører doom 3(demo) 1600*1200, ultra high(fordi det er det høyeste på demoen) med x800 xt pe og amd 4000*...på hlaf life 2 kjører jeg på 2000 og noe*1500 og noe...på ultra high... er ikke High det høyeste på HL2? viste ikke at det fantes Ultra high der
Jarek Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (endret) Kjører til min forbauselse Doom3 @ 1280x1024 High Quality (med skygger) kjører helt glatt - fps stødig @ 61-62 -Jar Endret 24. februar 2005 av Jarek
DarkStarr Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 Ingen som kan hjelpe meg? bla litt opp for å se problemet. D
Glipp Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Ingen som kan hjelpe meg? bla litt opp for å se problemet. D reinstall?
TheRekster Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 jeg synes dette er veldig merkelig, kjøpte meg Doom for et par dager sidem. måtte bare etter å ha testet det selv hos en venn av meg. Hos han funket dette helt greit. Ingen lagg osv, han har nesten likt system som meg. Men når jeg spiller det så lugger og hakker det når jeg beveger meg fram eller tilbake. Alt på skjermen flyter fint. Ikke noe problem med hardwaren her. Men det forsetter og lugge...? Er det noen instillinger jeg har stillt inn feil på Doom 3?? Det lagger likt uansett hvilken oppløsning eller om jeg velgerskyggen av eller på. Noen som veit hva mitt problem kan være? Har foresten satt Ram brikkene på port 1 og 3. dette har vel ikke noe å si? Leste et sted at dette kunne være lurt.. trenger sårt hjelp, er syk og vil spille et dystert spill På ditt hk skal ram brikkene i port 1&2 for best ytelse i dual!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå