BBC Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Er det noen som kjenner til et program som henter ut stillbilder ifra vob-filer? Vil så gjerne ha bl.a. storyboards og andre bilder ifra A.I.-DVD'en min. Vil i utgangspunktet ikke gå igjennom alle bildene sammen med Print Screen (eller lignende) :wink:
b-real Skrevet 2. juni 2002 Skrevet 2. juni 2002 Quote: borre skrev (2002-06-01 22:39):Er det noen som kjenner til et program som henter ut stillbilder ifra vob-filer?Vil så gjerne ha bl.a. storyboards og andre bilder ifra A.I.-DVD'en min.Vil i utgangspunktet ikke gå igjennom alle bildene sammen med Print Screen (eller lignende) :wink: Er litt ute på vidden her, men du kan prøve å åpne .Vob-filene i VirtualDub, og så save hele filmen som bmp/jpg og så slette de ev filene som du ikke trenger (ca 1000000 )?
BBC Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Skrevet 2. juni 2002 Nja... VirtualDub kan ikke åpne vob-filer. Tror heller ikke jeg gidder å konvertere vob-filene - blir for mye tap av bildekvalitet. Og bare det å manuelt slette så mange filer kan bli et slit :smile: Er det altså slik å forstå at ingen har en annen (og bedre) løsning?
EviLEddiE Skrevet 2. juni 2002 Skrevet 2. juni 2002 PowerDVD skal jo kunne åpne VOB-filer - og der finnes det en funksjon som lar deg ta et "snapshot" av der man akkurat er i filmen.
b-real Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Quote: EviLEddiE skrev (2002-06-02 22:15):PowerDVD skal jo kunne åpne VOB-filer - og der finnes det en funksjon som lar deg ta et "snapshot" av der man akkurat er i filmen. Men det blir jo da det samme som "print-screen" :smile:
lqpl Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Åpne vobfila i PowerDVD og trykk på pause og trykk C for å ta snapshot og bildet er kopiert til utklippstavla. lqpl
vegge Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Registrer deg på http://forum.doom9.org. Der burde de ha peiling! Men tok et par dager før jeg kunne bruke forumet. Måtte få mailbekreftelse og deretter vente 3 dager... Ellers har de altfor mange kategorier - veldig lett å poste feil, men det går som vanlig greit hvis man konsentrerer seg litt! :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå