atsjoo Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 God dag. I det siste har det oppstått problemer med pc-en min. Jeg mistenker at det er harddisken eller diskkontrolleren min som har skylden i det hele. Det hele startet med at pc-en plutselig rebootet, men nektet å starte opp igjen. Fikk feilmelding om at "No operating system found". Så jeg formaterte og installerte windows xp på nytt, og to dager senere skjer det samme igjen, men nå fikk jeg opp en helt annen feilmelding, men på samme tidspunkt. Formaterte igjen. Det samme skjer for tredje gang, men denne gangen fungerte pc-en i omtrent en uke. Nå får jeg ikke opp noen feilmelding, men den restarter like før jeg får opp skrivebordsbakgrunnen og loginscreen. Nå får jeg heller ikke til å boote på windows xp-cd-en min, så jeg TROR det er diskkontrolleren på hovedkortet som er gåen. Jeg har et MSI KT3Ultra-kort og Western Digital Caviar 160GB-harddisk (8mb cache, 7200rpm blablabla). Noen som har hatt lignende problem eller vet hva dette skyldes? Hjelp mottas med takk! Mvh. Anders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå